ΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ : ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Γ’ Γυμνασίου ή Α΄ Λυκείου
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ :
ΤΑΞΗ:
Μάθημα : Μετά την ολοκλήρωση της διδασκαλίας των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη ως ανακεφαλαιωτική ενότητα.
Λογισμικό : Internet
Περιγραφή : Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με το σύνολο των Απομνημονευμάτων του Μακρυγιάννη, εκτιμούν την πνευματική του προσφορά και βλέπουν την εικαστική πλαισίωση του έργου του .
Στόχοι: Σ΄ αυτό το μάθημα οι μαθητές θα μάθουν
Να αναζητούν τα αποσπάσματα που διδάχθηκαν μέσα σε ένα ολοκληρωμένο έργο όχι στην έντυπη του μορφή αλλά στην ηλεκτρονική του παρουσίαση
Να περιηγηθούν εικονικά στη Γεννάδιο Βιβλιοθήκη και να ¨δουν¨ την εικαστική πλαισίωση του έργου του Μακρυγιάννη
Να συλλέξουν «ηλεκτρονικά» σχόλια και στοιχεία από το έργο και τη ζωή του Μακρυγιάννη κάνοντας μία εικονική επίσκεψη στο Μουσείο Βρέλλη / κέρινων ομοιωμάτων.
Μέθοδος – Οργάνωση της Τάξης: Βήματα διδασκαλίας / δραστηριότητες μαθητών : Υποδεικνύεται στους μαθητές η σελίδα , διαίρεσή τους σε ομάδες , διανομή φύλλων εργασίας , γραπτή καταγραφή των ερευνητικών τους αναζητήσεων (προφορική ανακοίνωση στην τάξη την επόμενη διδακτική ώρα)
ΦΥΛΛΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ :
Ποια τα περιεχόμενα της Ιστοσελίδας : 1. Από άποψη λογοτεχνική και
2. από άποψη εικαστική
Πώς μπορούν να διαβαστούν εδώ τα Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη; Αντιδιαστολή με τον έντυπο τρόπο παρουσίασης των απομνημονευμάτων .
Βρείτε/Εντοπίστε τα συγκεκριμένα αποσπάσματα του βιβλίου σας
Επιλέξτε το σύνδεσμο ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ-Εισαγωγή : ποια η αξία των πινάκων αυτών; σε ποιο διάστημα και πώς έγινε η περιγραφή των πινάκων του σύμφωνα με τη δήλωσή του στα Απομνημονεύματα ;
Να πληκτρολογήσετε τη διεύθυνση του Μουσείου Βρέλλη www.vrellis.org/gr/makryg.htm όπου το κέρινο ομοίωμα του στρατηγού τι ακριβώς απεικονίζεται; Να εξοικειωθείτε με τον ηλεκτρονικό τρόπο συλλογής υλικού ,σχετικού με τη διδαχθείσα ενότητα.
Δημιουργήσαμε αυτό το ιστολόγιο μαζί με ευφάνταστους και δημιουργικούς φιλολόγους στα πλαίσια της μύησής τους στην κοινωνική δικτύωση! Στόχος μας η δημιουργία κοινότητας μάθησης και επικοινωνίας.....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
της Rebecca Alber Ποιο είναι το αντίθετο ενός διαβαθμισμένου μαθήματος; Θα ήταν να ειπωθεί στους μαθητές κάτι σαν “Διαβάστε τη σελίδ...
-
Αγαπητοί μου, Πέρασε -σαν ψέμματα- ο καιρός! πότε ξεκινήσαμε ....πώς πέρασαν αυτοί οι μήνες! Απο την αμηχανία των πρώτων συναντήσεων ...
-
https://www.youtube.com/watch?v=bdRg7vMVxzU Βροχή επιστροφής ,,,, Κική Δημουλά! Εγώ, όταν μεγαλώσω θα γίνω Σεπτέμβριος έλεγε ο Αύγουστος....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου