Διαβάζω (δες εδώ, εδώ) ότι στο φετινό Φόρουμ του Νταβός, στην Ελβετία μεταξύ των άλλων συζητήθηκε και η νέα μορφή εκπαίδευσης, αυτή μέσω του Διαδικτύου. Πρόκειται για τα νέα μαζικά, ανοιχτά, on-line μαθήματα στο Διαδίκτυο (εξ αποστάσεως εκπαίδευση) – γνωστά και ως MOOCs από το ακρωνύμιό τους massive open online course –που κερδίζουν διαρκώς έδαφος παγκοσμίως. Τα εν λόγω προγράμματα, τα οποία παρακολουθούν ήδη εκατομμύρια μαθητές, διευρύνουν την πρόσβαση στη διδασκαλία καθηγητών σε ορισμένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, όπως το Στάνφορντ, το Χάρβαρντ, το ΜΙΤ, το Γέιλ και το Πρίνστον (δες κι εδώ). Στο Νταβός τις εντυπώσεις κέρδισε η 12χρονη Χαντίτζα Νιάζι από τη Λαχώρη του Πακιστάν. Η Νιάζι περιέγραφε την εμπειρία της από τα μαθήματα στο Διαδίκτυο! Μέχρι τώρα, η Χαντίτζα Νιάζι έχει διδαχθεί από τα προγράμματα Udacity και Coursera, δύο από τα πρώτα MOOCs, αυτής της νέας μορφής εκπαίδευσης. Η Νιάζι όπως και ο δίδυμος αδελφός της, ο οποίος διδάσκεται με αντίστοιχο τρόπο, κάνει όλες τις ασκήσεις και περνάει όλα τα τεστ που τα προγράμματα απαιτούν από τους μαθητές. Λέει ακόμη ότι θα ήθελε οι καθηγητές της στα εν λόγω προγράμματα να είναι «πιο αστείοι και διασκεδαστικοί» και ότι χάρη στη νέα αυτή μορφή διδασκαλίας έγινε φίλη με συμμαθητές της από το Ιράν και την Αγγλία. Το πιο πρόσφατο ενδιαφέρον της είναι η αστροβιολογία και δηλώνει ότι θέλει να γίνει φυσικός! Το πρόγραμμα Coursera στο Στάνφορντ προσφέρει 214 μαθήματα τα οποία προσελκύουν 2,4 εκατομμύρια μαθητές από 196 χώρες. Ωστόσο, τίθενται ερωτήματα ως προς το οικονομικό μοντέλο που μπορεί να εφαρμοστεί αναφορικά με τον τρόπο χρηματοδότησης αυτών των on-line μαθημάτων, τα οποία προς το παρόν προσφέρονται δωρεάν, αλλά και πώς τα επιλέγεις (δες κι εδώ).
Δημιουργήσαμε αυτό το ιστολόγιο μαζί με ευφάνταστους και δημιουργικούς φιλολόγους στα πλαίσια της μύησής τους στην κοινωνική δικτύωση! Στόχος μας η δημιουργία κοινότητας μάθησης και επικοινωνίας.....
Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2013
MOOC: Εκπαίδευση μέσω Ιnternet !
MOOC: Εκπαίδευση μέσω Ιnternet !:
Διαβάζω (δες εδώ, εδώ) ότι στο φετινό Φόρουμ του Νταβός, στην Ελβετία μεταξύ των άλλων συζητήθηκε και η νέα μορφή εκπαίδευσης, αυτή μέσω του Διαδικτύου. Πρόκειται για τα νέα μαζικά, ανοιχτά, on-line μαθήματα στο Διαδίκτυο (εξ αποστάσεως εκπαίδευση) – γνωστά και ως MOOCs από το ακρωνύμιό τους massive open online course –που κερδίζουν διαρκώς έδαφος παγκοσμίως. Τα εν λόγω προγράμματα, τα οποία παρακολουθούν ήδη εκατομμύρια μαθητές, διευρύνουν την πρόσβαση στη διδασκαλία καθηγητών σε ορισμένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, όπως το Στάνφορντ, το Χάρβαρντ, το ΜΙΤ, το Γέιλ και το Πρίνστον (δες κι εδώ). Στο Νταβός τις εντυπώσεις κέρδισε η 12χρονη Χαντίτζα Νιάζι από τη Λαχώρη του Πακιστάν. Η Νιάζι περιέγραφε την εμπειρία της από τα μαθήματα στο Διαδίκτυο! Μέχρι τώρα, η Χαντίτζα Νιάζι έχει διδαχθεί από τα προγράμματα Udacity και Coursera, δύο από τα πρώτα MOOCs, αυτής της νέας μορφής εκπαίδευσης. Η Νιάζι όπως και ο δίδυμος αδελφός της, ο οποίος διδάσκεται με αντίστοιχο τρόπο, κάνει όλες τις ασκήσεις και περνάει όλα τα τεστ που τα προγράμματα απαιτούν από τους μαθητές. Λέει ακόμη ότι θα ήθελε οι καθηγητές της στα εν λόγω προγράμματα να είναι «πιο αστείοι και διασκεδαστικοί» και ότι χάρη στη νέα αυτή μορφή διδασκαλίας έγινε φίλη με συμμαθητές της από το Ιράν και την Αγγλία. Το πιο πρόσφατο ενδιαφέρον της είναι η αστροβιολογία και δηλώνει ότι θέλει να γίνει φυσικός! Το πρόγραμμα Coursera στο Στάνφορντ προσφέρει 214 μαθήματα τα οποία προσελκύουν 2,4 εκατομμύρια μαθητές από 196 χώρες. Ωστόσο, τίθενται ερωτήματα ως προς το οικονομικό μοντέλο που μπορεί να εφαρμοστεί αναφορικά με τον τρόπο χρηματοδότησης αυτών των on-line μαθημάτων, τα οποία προς το παρόν προσφέρονται δωρεάν, αλλά και πώς τα επιλέγεις (δες κι εδώ).
Διαβάζω (δες εδώ, εδώ) ότι στο φετινό Φόρουμ του Νταβός, στην Ελβετία μεταξύ των άλλων συζητήθηκε και η νέα μορφή εκπαίδευσης, αυτή μέσω του Διαδικτύου. Πρόκειται για τα νέα μαζικά, ανοιχτά, on-line μαθήματα στο Διαδίκτυο (εξ αποστάσεως εκπαίδευση) – γνωστά και ως MOOCs από το ακρωνύμιό τους massive open online course –που κερδίζουν διαρκώς έδαφος παγκοσμίως. Τα εν λόγω προγράμματα, τα οποία παρακολουθούν ήδη εκατομμύρια μαθητές, διευρύνουν την πρόσβαση στη διδασκαλία καθηγητών σε ορισμένα από τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου, όπως το Στάνφορντ, το Χάρβαρντ, το ΜΙΤ, το Γέιλ και το Πρίνστον (δες κι εδώ). Στο Νταβός τις εντυπώσεις κέρδισε η 12χρονη Χαντίτζα Νιάζι από τη Λαχώρη του Πακιστάν. Η Νιάζι περιέγραφε την εμπειρία της από τα μαθήματα στο Διαδίκτυο! Μέχρι τώρα, η Χαντίτζα Νιάζι έχει διδαχθεί από τα προγράμματα Udacity και Coursera, δύο από τα πρώτα MOOCs, αυτής της νέας μορφής εκπαίδευσης. Η Νιάζι όπως και ο δίδυμος αδελφός της, ο οποίος διδάσκεται με αντίστοιχο τρόπο, κάνει όλες τις ασκήσεις και περνάει όλα τα τεστ που τα προγράμματα απαιτούν από τους μαθητές. Λέει ακόμη ότι θα ήθελε οι καθηγητές της στα εν λόγω προγράμματα να είναι «πιο αστείοι και διασκεδαστικοί» και ότι χάρη στη νέα αυτή μορφή διδασκαλίας έγινε φίλη με συμμαθητές της από το Ιράν και την Αγγλία. Το πιο πρόσφατο ενδιαφέρον της είναι η αστροβιολογία και δηλώνει ότι θέλει να γίνει φυσικός! Το πρόγραμμα Coursera στο Στάνφορντ προσφέρει 214 μαθήματα τα οποία προσελκύουν 2,4 εκατομμύρια μαθητές από 196 χώρες. Ωστόσο, τίθενται ερωτήματα ως προς το οικονομικό μοντέλο που μπορεί να εφαρμοστεί αναφορικά με τον τρόπο χρηματοδότησης αυτών των on-line μαθημάτων, τα οποία προς το παρόν προσφέρονται δωρεάν, αλλά και πώς τα επιλέγεις (δες κι εδώ).
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
της Rebecca Alber Ποιο είναι το αντίθετο ενός διαβαθμισμένου μαθήματος; Θα ήταν να ειπωθεί στους μαθητές κάτι σαν “Διαβάστε τη σελίδ...
-
Αγαπητοί μου, Πέρασε -σαν ψέμματα- ο καιρός! πότε ξεκινήσαμε ....πώς πέρασαν αυτοί οι μήνες! Απο την αμηχανία των πρώτων συναντήσεων ...
-
https://www.youtube.com/watch?v=bdRg7vMVxzU Βροχή επιστροφής ,,,, Κική Δημουλά! Εγώ, όταν μεγαλώσω θα γίνω Σεπτέμβριος έλεγε ο Αύγουστος....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου