Δημιουργήσαμε αυτό το ιστολόγιο μαζί με ευφάνταστους και δημιουργικούς φιλολόγους στα πλαίσια της μύησής τους στην κοινωνική δικτύωση! Στόχος μας η δημιουργία κοινότητας μάθησης και επικοινωνίας.....
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
-
της Rebecca Alber Ποιο είναι το αντίθετο ενός διαβαθμισμένου μαθήματος; Θα ήταν να ειπωθεί στους μαθητές κάτι σαν “Διαβάστε τη σελίδ...
-
Το βίντεο αυτό ήταν η συμμετοχή του ΓΕΛ Ψυχικού στο καλλιτεχνικό πρόγραμμα του 12ου Συμποσίου UNESCO 2012. Δείτε το συνάδελφοι, για να μου π...
ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ με την Αγγελική
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί θα έπρεπε τα βίντεο παιχνίδια να αποτελούν μορφή τέχνης; Αποτελούν διαφορετικούς τρόπους έκφρασης...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Συμμετέχω, Συμμετέχεις, Συμμετέχει, Συμμετέχουμε, Συμμετέχετε, Αποφασίζουν" - (γραμμένο σε τοίχο οδός Σινώπης, Αθήνα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα σχόλιο για τα γεγονότα των ημερών....